Follow Us

Follow My Instagram

Wednesday, October 30, 2019

ASMAK HAIR CARE



Situasi 1:
Gatalnya kulit kepala aku!!!Dah macam-macam produk aku pakai,tapi macam ni jugak!!haish!!!

Situasi 2:
Kenapalah dengan rambut aku ni?? Asal sikat je sebeban rambut terlekat kat sikat,asal mandi je,sampai tersumbat toilet tu dek rambut aku..ni kalau aku kumpul2 pastu jual rambut aku,agak-agak boleh kaya ke tak ek??

Situasi 3:
Suami: Kerasnya rambut awak yang..abang ingat dawai besi tadi!
Isteri:Ishk! Awk ni tau nk komplen aje! Belikanlah produk untuk lembutkan rambut saya ni balik,jangan tau nak komplen aje..sudah! Malam ni awak tidur luar..nanti tidur dengan saya terluka pulak kene cucuk dengan "dawai besi"ni!

Ha...korang semua pernah tak alami masalah macam di atas tu???kalau ada..korang tak perlu risau lagi!!! Asmak Hair Care ada penyelesaiannya. Jom kita kenali produk yang ada dalam Asmak Hair Care ini serba sedikit:

1. SHAMPOO BUNGA RAYA PLUS

Semerbak bau wangi dalam bilik air bila korang guna Shampoo Bunga Raya Plus ni. Bau dia memang best!! Bagi korang yang ada kelumumur dan terasa selalu gatal kulit kepala eloklah guna shampoo ini. Untuk kanak - kanak pun selamat juga. Ramuannya terdiri daripada bunga raya, coconut oil, babassu oil, tea tree oil jojoba oil dan juga acerola.

2. SEVENIS HAIR OIL

Tekstur rambut akan menjadi lebih sihat, bersinar dan kuat apabila korang sapu Sevenis Hair Oil ni. Ia merupakan minyak rambut yang digunakan setelah rambut kering. Antara ramuan di dalam Sevenis Hair Oil ini adalah light mineral oil, tea tree oil, babassu oil, castor oil, olive oil dan argan oil.

3. HAIR MOISTURIZER WITH SERUM

Rambut menjadi lebih sihat dengan penggunaan Hair Moisturizer With Serum. Penggunaan serum pada rambut sangat bagus bagi membekalkan keperluan nutrisi pada rambut korang. Antara ramuan yang terkandung di dalamnya adalah bunga raya, argan oil, olive oil, rose canina fruit oil dan juga coconut oil.

Ha,dah kenal kan?? So,apa tunggu lagi?? Dapatkan Asmak Hair Care dari pengedar-pengedar produk Asmak yang sah.

Jadi lebih yakin dengan Asmak Hair Care. Bebaskan diri daripada rambut yang bemasalah.

Kredit :DS Nurulain Ibrahim

#AsmakHairCare
#rambutmenawan

Berminat??meh wasap saya di www.wasap.my/

No comments:

Post a Comment