Follow Us

Follow My Instagram

Monday, November 4, 2019

BAGUS SANGAT KE *MINYAK HERBA ASMAK* NI?




BAGUS SANGAT KE *MINYAK HERBA ASMAK* NI?

Boleh baca kisah ni :-

Mulanya saya tak percaya langsung minyak ni. Saya dapat tahu minyak ni wujud pon masa dapat sampel percuma dekat booth. Dalam hati saya berkata alah minyak biasa je pon sama macam dekat pasaran. Mesti mereka jual sebab nk kaut keuntungan je tapi tak beri manfaat. Ah abaikan je lah minyak ni.
.
.
Tibalah suatu hari, ketiga-tiga anak saya terkena demam selsema. Dah sapu macam-macam tetap tak ada perubahan. Risau lah tengok diaorang melepek je dah berapa hari tak pergi sekolah dah la exam akhir tahun nak dekat dah. Tiba-tiba terlintas dalam fikiran saya sampel yang saya dapat hari tu. Saya cuba sapu dekat dada mereka dan dekat hidung. Tiba-tiba lendir pekat warna hijau keluar banyak sangat. Saya dah gelabah dah kenapa jadi macamni dekat anak saya. Lepas pada tu, hidung anak saya tak tersumbat langsung. Esok Nampak diaorang dah sihat. Terkejut saya! Memang tak sangka langsung minyak ni boleh merawat anak saya.

.
.
Sejak pada haritu saya buat keputusan saya nakjadi agen jugak walau apa jua sekali pon. Tanggapan saya sebelum ini amat salah sama sekali, tolong jangan abaikan pos ini jangan jadi seperti saya anak dah melarat sakit baru terkial-kial nak cari ikhtiar.
.
.
Nak Minyak ini?
Boleh hubungi saya melalui wassap
www.wasap.my/60199884212

No comments:

Post a Comment